5 семинар. Ғылымдағы әдіс мәселесі. Ғылым және техника.

Фаза настройки

Сроки проведения семинара с фазами (5)Перейти к текущим задачам
Фаза настройки
Текущая фаза
  • Информация о задаче В настоящее время семинар настраивается. Пожалуйста, подождите, пока он перейдет в следующую фазу.
Фаза представления работ
Фаза оценивания
Фаза оценивания оценок
Закрыто
Введение

Такырып 5. Ғылымдағы әдіс мәселесі. Ғылым және техника. Қазақстанның

үшінші жаңаруындағы цифрлық технология- 2 сағат

Жоспар:      

1. Қазіргі ғылымның жетістіктері және оның себептері.

2. Әдіс мәселесі.Танымның негізгі әдістері. Ғылыми таным әдістері және және ғылыми

ақиқат ерекшелігі.

3. Ғылымдардың классификациясы: Аристотель, әл-Фараби, Ф.Бэкон, Г.Гегель, О.Конт. Шоқан Уәлихановтың  ғылым  философиясы.

4. Ғылым және техника.

5. Қазақстан  ғылымы  дамуының  келешегі.

6. Қазақ тіліндегі 100 жаңа оқулық» жобасының үлесі.

 

Негізгі әдебиеттер тізімі:

1.Хейзинга И. Осень средневековья. М., 1988 г.

2.Соколов В.В. Средневековая философия. М., 2000.

3.Эйкин Г. История и система средневекового миросозерцания. М., 1998 г.

4.Грюнбаум Г.Э. Основные черты арабо-мусульманской культуры. М., 2010.

5.Кирабаев Н.С. Социальная философия мусульманского Востока. М., 2010

 

Қосымша әдебиеттер тізімі:

1.Августин. О порядке. //Антология мировой философии. Т.1, М., 1969

2.Бицилли П. Элементы средневековой культуры. СПб. 1995

3.Майоров Г.Г. Формирование средневековой философии. М., 1987.

4.Очерки истории арабской культуры V - XV вв. / Отв. ред. О.Г. Большаков. М., 2008.

5.Сагадеев А.В. Ибн-Рушд (Аверроэс). М., 1973.

6.Сагадеев А.В. Ибн-Сина (Авиценна), 2-е изд. М., 1985.

 

Реферат тақырыптары:

1. Ғылым құндылықтары.

2. Ыбырай   Алтынсариннің білім философиясы.

3. Ғылымды білім, қызмет және әлеуметтік институт ретінде талдау.

4. Отандық ғылым мен білімнің дамуындағы «Жаңа гуманитарлық білім.

5.Әль-Фарабидің философиядағы білім мәселесі.

 

Әдістемелік нұсқаулар: Ғылым жаңа білім алуға бағытталған адам қызметінің белгілі бір саласы болып табылады. Бұдан басқа, ғылым - бұл білім жүйесі, әлеуметтік ұйымдардың (институттар мен институттардың) және дереу өнімді күштердің жүйесі Ғылыми мақсаттар, ғылыми білімдердің деңгейі теориялық және эмпирикалық болып табылады, зерттеудің мақсаты, зерттеу, сипаттау, түсіндіру және зерттеудің мәні болып табылатын шындықтың құбылыстарын болжау. . Осы деңгейлердің әрқайсысында өздерінің танымдық әдістері пайдаланылады және білімнің нәтижелері белгілі бір нысандарда жазылады.
Тақырыптың негізгі түсінігі: Адам - генетикалық өмірдің басқа түрлерімен байланысты Homo sapiens өкілі. Адам - адамзаттың жеке өкілі. Жеке тұлға - адамның интеллектуалды, эмоционалдық, рухани және физикалық сипаттамаларының бірегейлігі, бірегейлігі, ерекшелігі.