«Инженерлік кәсіпкерлік, маркетинг және бизнес-жоспарлау»студенттердің жеке бизнесін құруға мүмкіндік беретін кәсіпкерлік ойлауы мен кәсіпкерлік құзыреттілігін қалыптастыру, сондай-ақ бизнес-жоспарлар мен жобаларды құру бойынша құзыреттілікті қалыптастыру; нарықтың даму сипаты мен үрдістерін анықтау және тауарды (қызметті) нарыққа тиімді жылжыту бойынша іс-шараларды әзірлеумақсат қояды.
Пәнннің міндеттері
Пәннің міндеттері келесідей:
- студенттердің ғылыми-техникалық идея негізінде коммерциялық перспективалы өнімнің бизнес-идеяларын әзірлеуге дайындығын қамтамасыз ету;
- кәсіби қызмет бағыты бойынша ғылыми-техникалық идеяларды коммерцияландыру саласында жобалық қызметті жүргізу бойынша білім мен білімдерді қалыптастыру;
- өз бизнесін құру, оның тиімділігі мен бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету бойынша құзыреттерді қалыптастыру;
- бизнес-жоспар құру әдістерін меңгеру;
- маркетингтік ақпарат және маркетингтік зерттеулер жүйесін зерттеу;
- нарықтағы тұтынушылық мінез-құлық теориясының негіздерін оқыту;
- нарықты сегменттеудің және тауарды позициялаудың әдістемелік негіздерін меңгеру;
- маркетинг жүйесіндегі тауар саясатын зерттеу;
- - баға белгілеу жүйесін және баға стратегияларын зерттеу;
- тарату және тауар қозғалысы жүйесін зерттеу;
- тауарлар мен қызметтерді жылжыту жүйесін зерделеу.
Курсты оқу нәтижелері
Осы пәнді оқудың соңына қарай студент:
- кәсіпкерлік идеяларды генерациялаудың түрлі әдістерін қолдануды үйренеді;
- бизнес-модель құру негіздерін қолдана алады;
- нақты экономикалық жағдайдағы мәселелерді талдау және шешу үшін маркетингтік қызметтің негізгі ұғымдарын, принциптерін, әдістерін біледі;
- әртүрлі қағидаттар бойынша нарықты сегменттеуді және тауарды, қызметті жайғастыруды жүргізе алады;
- қызықтыратын мәселе бойынша маркетингтік зерттеулер жүргізуді, ол бойынша қысқаша есеп бере алуды үйренеді;
- инновациялық жобаның бизнес-жоспарын әзірлеу және оның тиімділігін бағалау әдістемесін қолдана алады.
- Учитель: Аиымгул Минишева