«Инженерлік кәсіпкерлік, маркетинг және бизнес-жоспарлау»студенттердің жеке бизнесін құруға мүмкіндік беретін кәсіпкерлік ойлауы мен кәсіпкерлік құзыреттілігін қалыптастыру, сондай-ақ бизнес-жоспарлар мен жобаларды құру бойынша құзыреттілікті қалыптастыру; нарықтың даму сипаты мен үрдістерін анықтау және тауарды (қызметті) нарыққа тиімді жылжыту бойынша іс-шараларды әзірлеумақсат қояды.

 

Пәнннің міндеттері

Пәннің міндеттері келесідей:

- студенттердің ғылыми-техникалық идея негізінде коммерциялық перспективалы өнімнің бизнес-идеяларын әзірлеуге дайындығын қамтамасыз ету;

- кәсіби қызмет бағыты бойынша ғылыми-техникалық идеяларды коммерцияландыру саласында жобалық қызметті жүргізу бойынша білім мен білімдерді қалыптастыру;

- өз бизнесін құру, оның тиімділігі мен бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету бойынша құзыреттерді қалыптастыру;

- бизнес-жоспар құру әдістерін меңгеру;

- маркетингтік ақпарат және маркетингтік зерттеулер жүйесін зерттеу;

- нарықтағы тұтынушылық мінез-құлық теориясының негіздерін оқыту;

- нарықты сегменттеудің және тауарды позициялаудың әдістемелік негіздерін меңгеру;

- маркетинг жүйесіндегі тауар саясатын зерттеу;

- - баға белгілеу жүйесін және баға стратегияларын зерттеу;

- тарату және тауар қозғалысы жүйесін зерттеу;

- тауарлар мен қызметтерді жылжыту жүйесін зерделеу.

Курсты оқу нәтижелері

Осы пәнді оқудың соңына қарай студент:

- кәсіпкерлік идеяларды генерациялаудың түрлі әдістерін қолдануды үйренеді;

- бизнес-модель құру негіздерін қолдана алады;

- нақты экономикалық жағдайдағы мәселелерді талдау және шешу үшін маркетингтік қызметтің негізгі ұғымдарын, принциптерін, әдістерін біледі;

- әртүрлі қағидаттар бойынша нарықты сегменттеуді және тауарды, қызметті жайғастыруды жүргізе алады;

- қызықтыратын мәселе бойынша маркетингтік зерттеулер жүргізуді, ол бойынша қысқаша есеп бере алуды үйренеді;

- инновациялық жобаның бизнес-жоспарын әзірлеу және оның тиімділігін бағалау әдістемесін қолдана алады.